2009-03-17

This year

Saker jag ska göra det här året:
Lära mig spela munspel på riktigt, så fort studierna är avklarade ska jag öppna min nya munspelsbok och börja tjuta i pipan.
Boxas, kommer aldrig kunna komma iväg för ställa mig och boxas på en säck, så jag satsar på att köpa en egen säck, handskar och en pumpup dina jävla armmuskler video SLASH ladda ner en.
Ta körkortet, känns långt bort, är hysteriskt stressande att infinna sig på vägverket för att göra uppkörningen. Har nu gjort det två gånger och kuggat, därav tappat två bitar av hjärtat som bultade bort i stressen. GUD I HELVETE.
Äta den mat jag tål, då menar jag inte att den ska behöva vara äcklig för det.
Köpa alla fina kläder jag vill ha bara jag har pengar, min garderob möglar snart hehe men har just inskaffat lite hotta plagg så. Tex ska jag ta tag i tradera efter studierna, sälja skiten och köpa en klänning/tröja jag sett som jag måste ha, så jag hoppas innerligt den finns kvar då jag blivit rik. Platåskor är coolt, det vill jag ha.
Haha sluta röka då jag fyller 22, den luringen går jag inte på. Kommer vara den som koolar vid 50.
Göra som jag alltid gjorde förut, ha nödpengar hemma utifall att något oväntat skulle ske, som att man blir sugen på pizza levererat till dörren eller ja kanske något mer akut.
Gå till en frisör, jag har faktist klippt mig men inte hos frissan. Tror stenhårt på att man kan ha frisörfobi.
Chilla.
Hänga mer med folk som inte är murar, alltså fina själar.
Äta mer nya maträtter.
Lära mig något nytt om bilar eller moppar, FAN VAD JAG VILL HA EN CROSS!!!! bah buuuurn, antagligen hade jag bara dött av att köra moppe men.

Nu blev jag schlö hejdå.

Inga kommentarer: