2009-03-28

Inte stark men mätt

Simmade i fredags, fett najs, den där känslan av att vara en kokt spagetti som sugs mot golvet när man kliver upp ur simbassängen är obeskrivlig, lika äcklig som skön. När jag väl var klar och skulle röra mig hemåt tog krafterna slut, det tog seriöst ett år att ta sig till bussen, tror jag promenerade som en halvdöd snigel. Haha strong girl. Ska nog göra om det i veckan. Jag åt just ett jävla berg av mat, magen typ spräckte tröjan så jävla mycket mat! GOTT!
Försöker dra ner Big Train men horungarna seedar inte, så det tar skitlång tid *ont*, eftersom Joh
an jobbar idag och den ena grabben som varit här i några dygn åkt hem kan jag nu ägna mig åt att se någon bra film och dricka upp resten av vinet, hehe har druckit öl och vin sedan onsdags, men är man ledig så är man.

Skulle åkte till Burträsk idag, men det var se
gt att kliva upp och jag hade kollat fel på busstiderna så det sket sig, och ja nu kan jag inte röra mig *köttbulle*.
Satt och glodde på nelly.com i jakten på en kjol, fanns inget där. Tänkte som, att jag skulle köpa ett par jeans och då lika gärna kunde passa på att klicka hem något annat men fanns inget så. Snart går min auktion ut på objektivet också, wohoo ligger uppe i 510 riksdaler just nu, common det kan gärna komma en lyxlirare som budar högt och jag
blir rik.

Bra film är Trainspottning som jag såg för 900:e gången i veckan, åh kolla så fin han är Mark, för liten t-shirt och stentvättade jeans (precis som jag)
.

Inga kommentarer: