2009-03-27

byta om med naked people = obehag

Imorgon ska jag gå och simma, det är många många år sedan jag sist var på ett badhus, kommer drunkna i barnbasängen (usch vad mycket kiss det måste vara där) *dör av ammoniakförgiftning*. Haha och mina s.k badkläder hej -95 på ett dåligt vis, men man är ju frän så och 90-talet var A. Ska se hur länge jag orkar hålla mig i vattnet, sen ska jag gå och köpa en feting 12bitar sushi och en miso, sen står det en vinare i kylen och väntar på mig efter badet, najs. Ska steka mig i saunan aslänge. Felet med badhus är alla nakna kvinnor överallt, eller kvinnorna är det inget fel på, men att själv vistas naken med andra bah NEJ FETT NEJ, hatar det. Är den där som har handduken en millimeter ifrån mig så jag snabbt kan skyla all hud, och byter om gör man snabbt som attan.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

åh jag tycker nästan det är skojigt. inte ute bland bassängerna dårå men i bastun och så :D alla hängbröna och slapprövarna. det känns uppfriskande på något sätt :D skulle också vilja gå och simma men ehe, skulle inte tro att jag orkar med allt folk.

ronny sa...

Vi hade kunnat simma en dag <3 om inte på simhall men i havet på sommaren :D