2009-03-28

shop

Sa till mamma - Ja det är synd att man är pank för det finns lite fina saker på webben man bra gärna hade velat knäppa hem.
Mamma: - Mmm men jag betalar, du får pengar då du kommer hit. Hehe jag bah *YES*, ingen stor summa, är bara ett par jeans och en billig kjol som helt otroligt nog inte ser ut som en skräphög för sitt vrakpris. Och så inbillar jag att jag får sakerna för att skolan nu snart är klar bara läraren ger mig provresultatet. Ass om jag måste göra om provet på fredag uuh.
Skulle kolla på robinson, men när jag fick syn på deltagarna mutade jag tv:n och drog igång en dokumentär istället, helt jävla sjuk. Ätstörningar, nog för att jag är intresserad av sjukdommar, men jag börjar nästan gråta över att se hur små flickor sakta dödar sig själva, och jag är inte den som lipar för ingeting.
Fyfan - ALL I WANT IS TO TAKE CARE OF MY CHILDREN *PUKE* AND I CANT!!!! :C hemskt, vård för personer med ätstörningar borde bli bättre, nästan alla som var inne på behandlingshemmet som det handla om blev hemskickade för att deras försäkringar inte täckte kostanderna, USA är lite bäng i kolan på sjukvård. Nu ska jag se om min brittiska serie suger pung eller inte. Känner mig lite vimsig av vinet men det ska nog gå.

Inga kommentarer: