2009-03-12

makilaxen är nydödad

Nu är det bara ett stort slutprov kvar i biologi b sen är skolan klar, wohooo. Eftersom jag nailade sista dataprovet idag ska jag fira det med att göra sushi, men bara nigiri eftersom jag inte orkade bära hem på fler saker än vad jag redan hade att släpa på. Skulle köpa Oude Kaap på systemet men irrade bort mig och hade brottom till bussen så det blev ett annat chardonnay, gott det med hehe mmm. Ja och så köpte jag min favoritöl också.
Alltså blir det slappa, äta sushi och dricka vinet ikväll = gött.

Kattfanskapen som bor här nu tillfälligt knorrar då de spinner, låter som man kliver på ett gammalt knarrigt trägolv. En grej man lackar på är skillnaden mellan herr och damtoaletter? Spela roll, piss som piss liksom, brukar strunta fullständigt i vilken toalett jag går på när jag är på komvux. ksssss (ljudet av kiss)

Inga kommentarer: