2009-03-09

Jädra räkor

Orka laga någon middag, nee. Tänkte göra en god räkmacka men har inte ens orkat gå till frysen och plocka ut några räkor, möjligen att jag gör det snart. Köpte en klänning, EN KLÄNNING från Carin Wester på värsta rean, men seriöst jag får förfan en shock av att se mig själv i ett helt plagg som slimmar sig över halva kroppen. Känner mig ganska proportionerlig (fick googla ordet så jag fick det rättstavat haha), typ som att det blir ett hål mellan höfterna och revbenen, att höfterna är för stora, revbenen för breda, midjan är väl smal men bred. Jag tror inte jag ser cpstörd ut i klänning men det känns som att jag gör det, måste vara det där med att jag aldrig har ett helt halvtight plagg på kroppen. Klänningen är iaf snygg och har axelvaddar, lite som att vara marinofficier men utan guldränderna. Gud i helvetet vad kallt det är här inne, tror jag dör.

Jag fattar inte hur ett objekt kan bli osålt på tradera som, det finns ingen i hela världen som vill ha mina skor som är för små för mig, är de verkligen så fula? La ut ett linne från Acne som är för stort, det borde ju sälja tycker man. Jag har faktist en plan, och den går ut på att sälja all skit och bli rik på skiten, sen spendera pengarna på roliga, bra och fina saker/evangemang.
Haha åh, jag gick in på Gina Tricot idag, liksom typ sämsta butiken evver, men det var så kul att se alla klänningar, de såg verkligen ut som "rik kvinna, bor i beverly hills på slutet av 80-talet", klänningarna var fulsnygga på nått vänster. En t.ex. var vit med breda axlar, trekvartsärm tror jag och ett guldspänne fram vid bröstet, samt ett litet tittut hål vid bröstet, borde nästan köpt klänningen, felet var väl att den var vit och vit nää *hej spiller rödtjut hejdå klänning*.

Tycker varenda tjej i åldern 14 - 18 har klumpig mascara och en hårtoffs på sniskan. FAN NU GÅR JAG OCH GÖR MIN JÄVLA RÄKMACKA så jag kan äta den och se på serier.


Här är acnelinnet jag säljer på tradera.

Inga kommentarer: