2009-03-29

smartare än tvättstugan

Tänkte på tvättstugan igår då jag bokade tid, att den där elektroniska skitapparaten inte kommer slå om till sommartid, så när jag ska tvätta klockan 18:00 kommer apparattiden vara på 17:00 och jag kan inte komma in i skitstugan. Såklart var det så, gick ner och bah suck... knew it. Jaha så får väl tvätta täcken och kuddar klockan 7 då.
Det där med tvättstugor, det är typ holyplace för alla svennar, minsta lilla felet så är det någon stolle som promt måste sätta upp en lapp - HELVETE TA BORT LUDDET, RESPEKTERA TIDER, VEM HAR TAGIT SOPEN OSVOSVOSV. Jag ska fan sätta upp en lapp om att stollarna måste chilla lite, jorden går inte under för att det ligger ett tomt tvättmedelspaket framför torktumlaren.

Fan waste of time, ställde mig ambitiöst för att göra sushi och när allt var klart och jag kanske ätit 4 5 stycken tog aptiten slut, åt en halv twix istället och drack ett glas pepsi och rökte en cigg. Nu känns det som jag ätit en elefant.

Trodde våren var på g men nej, det snöar, snöar, snöar meter med snö, less nu.

Inga kommentarer: