2009-03-02

*nöjd*

Nya cheap monday jeans i garderoben *mmm nöjd*, jävla butiken i smedjan som typ aldrig tar in nya jeans, men idag av alla dagar då jag absolut inte tänkte gå och kolla för 38ggr så fanns det. Ända felet med cheap monday är att deras storlekar varierar från modell till färg, jag har många par och alla är i storlekar mellan 25 - 26, asså konstigt, tror till och med jag har ett par i 27. MMM luktade på parfymen igen och sprayade lite på handleden så nu är jag hookt och sniffar på min handled hela tiden, hittade den billigare på någon webbbutik ska fan köpa den där istället. Btw äe jag fancy i fejjan, fixade och donade ihop så jag ser perfekt ut idag. Ah justdet Johan klippte mig igår jag tvingade honom till det då jag inte riktigt ids sitta 20-30 minuter och dösnacka med en frisörska, hårsalonger är från helvetet.

Inga kommentarer: