2009-03-10

hehe...

Linnet såldes, jag blev rik och det betalade nästan min nya klänning. Håller på att ladda batterier till kameran, men ska visa sen.
Jag hatar då folk på stan känner igen mig från webben, alla är likadana, säger inte ett ord och bara stirrar. När jag och sepekatten spanade på varandra på stan innan vi hade träffats brukade vi iaf hejja på varandra och flina som blyga 13-åringar, en gång pratade vi med varandra också tror jag. Idag känner vi varandra lite halvdant, eller som så, vi trivs i varandras sällskap och det är synd att vi inte ses mer än vad vi gör. HEJ SEPEKATTEN JAG TYCKER OM DIG MYCKET.
Gud hittade 500ml burn burkar idag på coop, kommer dö, är glad över dem men kommer ändå dö, är jättemycket burn ju. En burk kostar 20kr, måste verkligen lägga ner, börjar imorgon. Måste också be mamma skicka upp en limpa tobak, eller så ska jag gå och köpa rulltobak, har för mig att innan finanskrisen att priset för ett paket John Silver kostade ca 90kr. Felet människor gör då de rullar själva är att de inte låter tobaken torka upp, de rullar den på en gång fuktig, röka fuktig tobak är som att bränna det på gatan, ger inget och smakar inget. Lite finess är det, för tobaken ska inte vara kruttorr som att den legat i solen i sju dygn, men absolut inte fuktig heller haha *tobaksexpert*, rolling suger! PS.
När jag får körkort packar jag med Natalie och drar över till Danmark eller Tyskland och köper tobak, öl och vin.

Kvällen ska jag ägna åt att titta lite serier, läsa inför prov på torsdag och kanske äta något, är en fördel om man äter mat varje dag.

Åh jag har köpt många fina saker den senaste tiden:
Jeans från Cheap Monday
Pilotpennor, den sort jag köper är så jäkla bra. De får aldrig ta bort dom.
Klänning från Carin Wester
Id puder, det är fan helt stört har man en gång börjat använda puder är man fast, men köper billigt av privatpersoner och på tradera, typ som alla andra dyra hudvårdsprodukter. Dock är donnabeauty och hudoteket bra webutiker för den som också köper fina produkter, TIPS TIPS TIPS. Donnabeauty speciellt som säljer ganska billigt, hehe parfymer MMMM.
Bok om hur man lär sig spela munspel
Skitful skrivbok men gillar skrivböcker och kollegeblock
Ansiktsvatten, kuk vill skitmycket ha grease relief face tonic från Ole men jag väntar på det rätta traderakapet hehe... *hehe*
Fin t-shirt

1 kommentar:

esther linnea sa...

JAG TYCKER OM DIG MYCKET MED <3 brukar tänka på dig ofta. fina tankar!