2009-03-16

Du, efter plugget...

Kände att jag behövde en kort paus, har suttit och skrivit, ah jag vet inte hur många svar till frågor inför provet på fredag, och jag har över hälften kvar, vill dö. Åt sushi idag hehe IGEN, gött men det där med flatrökt ål på sushi, nä fyfan. Gillar inte flatrökt ål, gillar dock hel rökt ål men det är en helt annan grej. Fan blev så satans mätt av 10 bitar och en misosoppa att jag höll på att spricka, så var tvungen att chilla uppsvälld i soffan till ett avsnitt. Sen krängde jag två kitkat chunky, var ju två för 10 så. Nu har jg brännt mig på tungan av soppan också, kuk.

Tänkte på det där med relationer och människor man omringas av, en del är så värdelösa. Som ett glas vatten till middagen, de törstar men inte var det något vidare. Man får som inget ut av dem mer än ett umgänge, vissa är man helt död med, klickar inte på något plan, inga lika intressen, inget som båda tycker om, lär sig noll av varandra. Varför har man sådanna runt sig? Man försöker intressera sig i personen i fråga, vara trevlig och verka brydd för att se om det inte finns något där i. Istället känns det som att man står och snackar till en mur, och jag hatar verkligen det, människor som är stenväggar ska man lämna att stå där. Vet en person, den människan har jag absolut inget gemensamt med för 5 öre, så det känns som att hålla käft är det bästa och besvara som den mur som stirrar på en. Jävligt drygt då man råkar komma i kontakt med murar.

Haha och vafan är det där med att den första reaktionen på vad man har på sig eller inte är, men, du har ingen bh, jag ser det! VARFÖR? Öh? Skit i det du, vad är meningen med bh om man ändå har myggbett hehe. Måste ju finnas bättre saker att lägga märke till än bhar, men då vet man ju vars personens blickar varit haha skabb äckel!

2 kommentarer:

esther linnea sa...

hähä klart man kollar på boobsen :D~

ronny sa...

det är ju det *hehe mmm bröna, få ja ratta dom elläh?*