2009-03-20

ahbah tja glider på farsans stäsch

Fan man ballar ur. För ett tag sedan, kanske över ett år eller så. Såg jag en brud på bilddagboken i min ålder som lagt upp en bild på en sak hon ville ha, ganska dyr kanske runt 3papp eller mer. Saken hon ville ha låg på tradera, så alla som vet gäller det att vara snabb och klippa till om man ska få något inhandlat på auktioner. En dag senare lade tjejjen upp en till bild på sig själv där hon grät, men texten att hon var superledsen över att hon inte kunde få saken, hennes föräldrar hade nekat för att den var för dyr. Ytterligare någon dag senare: Hon hade fått den dyra saken.
Då tänkte att näfyfan vilken jävla snorvalp och drog upp ett senario i huvudet om att hon hade gråtit och tjurat framför sina föräldrar i en evighet och varit allmänt ohyffsad och elak för att få dem att ge efter och köpa henne vad hon ville ha. Väx upp för i helvete, bortskämta elaka stolpskott förtjänar fan inte att få vad de vill när de beeter sig jävligt. Man får väl para pengar, jobba osv som alla andra. Fan var glad för det man har istället, ett nej betyder nej. suck...

Jag tänker då fan inte jobba för en skitlön, kommer jag in på utbildningen, färdigställer den och får arbete har jar en grundlön på 24000 eller mer, mmm gött. Och det är för att sitta och glo på dataskärmar, och jag menar utbildningen är på två år, ska man bli kapten eller pilot får man fan plugga arslet av sig.
Nä nu hoppas jag mitt prov idag gick igenom, då ska jag hämta ut betygen (eller då göra omprov för det var fan pissvårt) sen ansöka! Jag saknar verkligen Carouschka Streijffert i tvrutan, älskade henne i från koja till slott, google är en hora annars hade jag lagt in en bild på damen här.

3 kommentarer:

esther linnea sa...

fan vad gött mycket pengar! håller tummarna för att du lyckas :*

Anonym sa...

Åhja! Första lönen fan vad jag ska spendera, nästa lön blir gåvor åt alla. För jag tänker inte bli en snåljop som ska sitta och spara och sen döifrån alla pengar. Hatar folk som har pengar men är skitsnåla och inte ens kan låna ut 100kr i en vecka eller bjuda på en glassjävel.
PUSS LILLGURKA *: då ska du få den bästa cremen jag kan hitta till ditt fina ansikte.

esther linnea sa...

åh älskar att bjuda på saker <3 det är roligt att göra andra glada. sådana man tycker om dårå 8) håhå. en ansiktscreeeme <3 SÖT DU ÄR!