2008-02-17

Viking

Kolla 80´s luggen alltså, haha! Det börjar bli dax att klippa håret innan jag blir en grottmänniska.
Ikväll blir det film och frallor med brieost GUD VAD GOTT! Egentligen är jag alergisk både mot gluten och laktos, men efter att ha levt med det i flera år orkar jag inte längre bry mig så himmla mycket för det lilla utbudet av glutenfritt är döäckligt och laktosfri mjölk är svindyrt, typ den enda jag har i låglaktos är risifrutti, men jag ska skärpa mig efter det att all mat är slut i skåpen här och inhandla gluten och laktosfri mat, dock med undantag.
Håller på att plockar ihop en inredning till sovrummet på world wide (älskar att säga world wide), tar inte så mycket hänsyn till de seperöda tapeterna, hoppas det blir bra endå. Finns jättefina fotoramar på ClaesOlsson som är djupa på något konstigt vis svårt att förklara, dom ska jag ha! Även mattor, ett skrivbord, nya sängkläder som jag hittade på laredoute, jag vet att dom är supermjuka och i bra kvalite till bra pris så jag ska köpa därifrån. Lite förvaringsboxar och en läslampa. Måste köpa långa kablar och stickproppar eller vad dom kallas och göra förlägningskablar för det finns fan inget uttag i hallen och bara ett i sovrummet, det är inte alls svårt bara man vet hur man kopplar dem.

Inga kommentarer: