2008-02-03

Klippet

Länder/städer jag absolut vill åka till:
Cuba
Argentina
Dubai
Casablanca
Något ställe i afrika som inte innebär att jag behöver dricka maskvatten
Ryssland
San Fransico
+ En miljon fler ställen, alltid så jävla tyspisk, jag för listor över allt då menar jag verkligen allting, jag har en lista på alla ställen jag vill se och uppleva men såklart vet jag inte var och orkar inte kolla igenom alla mina skrivblock, gissa då hur många listor jag har över på allting jag vill ha och köpa EHHHE.
Jag är ganska mycket slösa, onödig när det kommer till tidningar, alla mina modeblaskor t.ex jag har dom bara för att klippa i, klipper ut alla möjliga mysko saker och använder dem i mina klippböcker och fotoalbum, borde sluta få skiten i brevlådan och istället köpa när jag känner att jag behöver klippa ut något. För den delen vad har hänt med modette? Jag har inte sett den tidningen i butik på sådär asläänge, har den lagt ner eller? Don´t care men endå.
Försöker komma på något att klistra in i en klippbok eller skriva ELLER rita något men det är helt jävla blankt i skallen, så jag tror jag skippar det och äter choklad istället.

Någon som har sett Kyle XY? Jag och Johan ladda ner två sesonger, första sesongen var helt okej, men nu börjar det bli lite förmycket grinmoments och andra töntigheter, hoppas den repar sig och blir lite spännande nurå. Tänkte ladda ner en serie Malinn tipsade om för hundra år sen, Little Britain? eller något sånt, ska kolla upp den först.
Helt värdelöst att jag ens skriver HAR NÅGON? VET NÅGON? KAN NÅGON? För det är endå ingen som komenterar här, Blbalbaaa chokladtime, länktar också så jävla mycket till våren, jag älskar när det luktar motorsåg, sågspån, lite gräs och smältvatten.

4 kommentarer:

masha sa...

personligen hatar jag de flesta brittiska humorserier (förutom ab fab såklart) så jag skulle inte rekomendera little britain. jag tycker pretty much att den suger. men det beror ju på vad man gillar fort sorts humor...

har ni sett freaks and geeks? den serien är jätterolig. fler roliga/bra serier: californication, dead like me, flight of the conchords, pushing daisies, wonderfalls.

damages är en serie jag såg för ett tag sedan, det har bara kommit en säsong hittills. jag trodde inte att jag skulle gilla den innan jag började kolla men den visade sig vara jävligt spännande. typ advokatserie fast mer mörk och inte lika tråkig/förutsägbar som de flesta andra serier i samma kategori.

jag måste även promota battlestar galactica för det är fan sjukt bra. jag tror nog att man kan gilla den serien även om man inte är värsta scifi-fanet. den är jävligt välskriven. det finns ju hur många bra serier som helst! sist av allt, en gammal goding som är asbra: millennium! eller six feet under!

jag skulle kunna fortsätta i all evighet. haha.

Anonym sa...

modette finns bara på internet nu: www.modette.se tror jag det är.
jag ångrar mig jämt när jag köper modetidningar och tänker att jag lika gärna kunde ha bara kollat i dom i affären istället och sparat pengarna till roligare saker som glass (fast jag vill ändå inte äta när jag kollat modetidningar, alla sepesmala modeller :P)

håller med masha om att du borde se freaks&geeks, den är UNDERBAR <3 jag är kär i nördarna typ.

ronny sa...

Det är väl du av någon som ska tipsa om serier ellerhur? Jag har dragit ner pushing daisies men inte kollat den än, ska göra det!

Alltså av det jag hajjade så har little britain gått på svt eller hur det var och det känns lite eeh B. Six feet under fastande jag för mitt i någon sesong när den rullade på tv men tänkte att nej jag måste se hela för det var mycket jag inte förstod, verkar iaf döbra! THNX ,)

ronny sa...

Haha fan vad lamt, för ge ut några nummer sen bara lägga ner och ha den på internet (okej tidningen sög men endå).

Men åh då måste jag dra ner freaks&geeks, jag är jue ganska nörd så den passar nog.