2008-02-06

Öka

Är jue så jävla drygt, när man trott att man kan det där med att köra så kommer det något nytt så är man back på noll igen nästan, hade varit så jävla mycket lättare utan koppling, jag suger inte döhårt men när det är asmycket trafik och vägen lutar åt alla möjliga håll och man måste stanna i trafikljus då är det knepigt. Jag vill att saker ska gå fort upp och ner hit och dit koppling, växling, gas men alla pedaler måste bara vara de kännsligaste i världen.
Jag vet allvarligt talat inte vad jag ska göra resten av veckan, finns ingeting att göra, kan se om jag lyckas dricka mig full på mina öl eller nått.
Har börjat kolla Freaks and geeks, haha oh man alltså i love it, jag gillar när serier känns lite som en film och det gör den här serien verkligen, skitbra! Har dragit ner en annan serie med men inte kollat än så det kan jag sysselsätta mig med i veckan. Var en film jag ville se som jag tror ska gå på bio nu, något om maffiamedlemmar eller hur det var, skit att bio kostar massor med pengar.

Idag gick jag hem från körlektionen och sparade mig 20kr + gick bort mina kalorier från igår haha arraksbollar, en asäcklig semla och en damsugare (fattar inte varför folk kallar puchrullar för damsugare? make no sense). Jag har det bästa och godaste semelbullsreceptet evver ps.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh i några freaks&geeks-avsnitt är det med en nörd som heter harris tror jag.. han har glasögon och halvlpngt hår. HAN ÄR SÅ SÖT <3