2008-02-03

More to come

Jag har hunnit med mycket sen jag kom tillbaka till Luleå, skaffat internetbank, spederat pengar, förstört dyra gardiner jag köpte, grinat mig till döden, tagit två körlektioner och nu även betalat 6 lektioner till.
Det känns som man är fastfrusen i någon typ av rutin medans resten av världen fortsätter leva som om inget någonsin drabbar dom, så känns det när jag lämnar mamma och lillebror hemma och pappa seglar ut på haven igen. En gång ibland flera gånger i veckan ringer pappa och berättar hur allt är, frågar och undrar, saknar och länktar tillbaka, fast det många gånger bryts i telefonen. Nu har han skaffat mobilt bredband till sin laptop så nästa gång vi ses ska jag ordna in msn på hans dator ^^

Mamma ringer varje dag ibland flera gånger om dagen, undrar hur det är, frågar och vill prata om allt som händer som egentligen är som vanligt, saknar och länktar. Nästa gång vi ses är det jag som får köra henne till affären för at fylla på kakförrådet och kattmatshyllan.
Skickade in sådär 500bilder som jag just fick tillbaka, är nästan klar med det gammla albummet och det nya är också snart helt klart, ska gå på Tiimari imorgon om jag orkar eller så tar jag det på tisdag.



Jag ska klippa mig OKEJ, men alla är jue så fega vafan det är bara att ta en sax, ofta man behöver en frisör för att få håret relativt rakt avkapat vid hakan, jag grinar inte över hår enda scenariet måste väl vara om någon kommer med en rakapparat i bakhuvvet på mig och gör en kal rund ring, då kanske jag grinar.

Inga kommentarer: