2008-02-15

Going photo

Jag är så jävla dålig på att fotografera, kameran ligger för det mesta i sin väska i garderoben (garderoben för jag är så rädd att krasha den) men nu i slutet av månaden när jag får pengar ska jag köpa ett nytt objetiv, inget superbra, köper det bara för att jag vill ha lite variation på bilderna, prova på något nytt och för att det ingår en extern bilx på köpet som jag aldrig provat på förut, vet ingeting om externa blixtar men då får jag lära mig. Sen ska jag samla pengar till ett fisheye, fatta roliga bilder det skulle bli på alla katter där hemma i sörviken. Så snart kommer det uppdatering med foton, synd bara att Johan typ aldrig vill vara med på bild, sen är det bara jag kvar att fota ungefär haha.

Jag är desperat på att få tag i Going Tribal som är en dokumetärserie från discovery, handlar om en snubbe som åker till stammar mitt ute i djungel och provar på att leva som dom gör. Helt sjuka saker och konstiga riter dom har för sig, te.x trycka in snoppen i kroppen när dom ska ut och jaga, eller gnida giftigt grodskin på öppna sår för att sedan spy och nästan dö i en vecka, det kallar dom för att rena kroppen. Fan att jag inte kan hitta det.

2 kommentarer:

masha sa...

jag har sett den där dokumentärserien, den är grymt bra! jag tror inte att jag såg alla avsnitt men svt har sänt den förut.

ronny sa...

Den är skitbra! Hittade bara 3 avsnitt att dra hem, suger balle jag vill så gärna se alla avsnitt! Tror det ska finnas 6 delar.
Jo den gick på svt den främmande jägaren eller vad dom kallade serien för.