2008-09-08

blandband

Natalie var här i en vecka och det var bäst! Vi drack lots of wine och en hel del bärs, provade på stans uteliv som eh ja? sög hårt, fast jag var snygg i min nya kjolstil, ska nog köpa en klänning när jag får pengar haha har redan bränt upp hela studielånet på typ crapsaker. Ska också köpa skrivbordet från ikea jeeeej, och en annan sak som är jeeej var nya avsnittet av Dexter som jag såg igår. Har typ så satans med skolarbete att göra så jag dör, fick ihop en till uppsatts idag som är nästintill klar, försöker liksom ligga lite före alla andra. Skrev en annan uppsatts som jag skickade in i helgen, tyckte den var skitdålig och orkade inte göra något med den, men fick ett VG iaf, orka debattera och analysera skit om transfetter.
Tänkte avsluta den här evigt långa dagen med ett skållande hett bad och ett glas vitt, vill röka i badet men det är nog en dålig ide haha Johan lär ju bah VAAAFAN VAD DET STINKER HÄR eller nått. Eftersom jag är så snål så har jag provat mig fram i budgetciggträsket och hittat corner
(vet att emelie kommenterat om detta) som faktist är superbra, påminner jättemycket om mina winston, sen att det är prince som gör dem är väl en annan femma, hejja prince. Corner koster 38kr och får vara med i min lista över bra ciggaretter.

Här är min mat idag:
Tre stora skålar med laktosfri mjölk och rice crispies
En tunnbrödsrulle som Johan lärde mig göra igår med räksallad och pulvermos, haha fattar inte varför jag åt den för jag hatar pulvermos, äter inte tunnbröd och räksalladen jag smakade är INTE räksallad, mer en gegga av fett som smakar fett.
4 kokosbollar, det står kokosbullar på paketet haha.
Nu ett glas vin

Åh blev helt, måste webbshoppa, eller mer dataskärmshoppa NU.

JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG!

1 kommentar:

esther linnea sa...

drick aldrig alkohol i badet, babe ;**