2008-09-09

Ett glas

Ett glas vin, skjut mig i björnjakten den blev lite mer, helt rund i skallen, kan inte ens komma på vad normala saker heter, hade det nu inte funnits en rättsvatningskontroll här hade det sett ut något i stil med jahh bha ööh8888 en ltrh finovino. Tänkte färga håret orange, men inte med en extrem toning som tvingar mig till att aldrig tväta håret, utan en färg, men det går absolut inte att hitta någonstans, snacka om att hata readheads, tänkte ta tillbaka lite av min naturliga skönhet med fräknar och orange, men tydligen är det frisör som gäller. Ska fan leta till döden efter en hårfärg först innan jag överväger frisör, jag har en sån fobi för frisörer, ungefär som den barn har för tandläkare. Tänkte även ut en klänning jag ville ha, ska se om jag hittar, endera en med armar och snyggt skuren eller en helt utan armar och axelband, som en tubtop men den ska fan inte se ut som en reetarded jävla tunika, fan vad jag hatar tunikor gå och dö, speciellt HM-jävla tunikor. Och så tog jag ennu ett glas vitt, känner mig som en alkissvamp, men jag tror jag avslutar svammlet här och nu innan jag börjar dra rövarhistrorier om gud vettefan. TJA, och godmorgon kemilektion imorgon haha. Jag ska vinna på triss.

Inga kommentarer: