2008-09-25

GOT2BE FAG

Hatar att bära sjukt tunga saker som matkassar, hela kroppen vill lägga sig ner och dö på asfalten och platshandtagen skär in i händerna och ännu värre när det är varmt och svetten lackar under luggen (thx god för torrschampo). Somnade vid 5 vaknade halv 8, gjorde en skoluppgift, kollade på idol, nu är lilla Johan Palm och Lars Eriksson vidare i programmet YES! Mina favoriter, Lars Eriksson är lite som en svensk Bob Dylan, ganska helt underbar, hoppas han släpper en skiva med egen musik och sin egna stil, jag tänker stödja honom då och BETALA musiken så bra är han!
Haha fick lov att köpa den här från got2be idag bara för att flaskan är så faghag, får prova när jag tvättat håret någondag och se om hårsprayen är något vidare och hur den doftar.
I helgen ska jag köpa den jättefina tröjan jag hittat på diva, den skulle passa skitbra till min egensydda kjol och ett par nya skor. Sen älskar jag att Lindex har värsta asmycket stickade saker just nu, måste gå dit med, ska också köpa garnet så jag kan påbörja virkningen av örngotten. Finns en beskrvining av en "shoppingkasse" i virkaboken jag fick av Johan, ska fan prova virka den i en tjusig färg.

Hejdå i hate u all.
Roy Orbison - Love Hurts

1 kommentar:

Anonym sa...

puss love u! :* (no hate woho!)