2008-09-11

EHHE

Same shirt diffrent day, eller sametröja.

3 kommentarer:

esther linnea sa...

är den tröjan köpt på h&m's logg-avdelning för ungefär ett år sedan? möjligen två? :D isåfall har vi nog sammalika, fast jag har en grå. dom är sjukt sköna! har för mig att det fanns grå, lila, grön och orange. och ärmarna är faktiskt LÅNGA <3 alla långärmade tröjor har så himla korta ärmar :c

ronny sa...

Jag vet vilka tröjor du menar, tror någon hade en sån som jag lånade/snodde en gång ^^
Men min oranga (haha åh suck, jag har BARA oranga och marinblå långärmade tröjor) tror jag att jag köpte på Cubus på mellandagsrean i Januari typ, det är lite angora i den, så den är mjuk och skön <3
PUSS KATTEN

esther linnea sa...

åh. är den tillräckligt lång i ärmarna? avskyr när man fryser om handlederna och ser ut som ett fattigt barn som inte har råd med nya kläder, haha.
du är fin i orange! fräknejäntan :*