2008-08-27

En fisk som heter Bib.

Började nästan lipa över hur fin gubben var i reprisen av Rent Hus idag, han var gammal och skör och pratade korrekt, gammal fin dialekt ungefär som i svartvit gammal film. Rent Hus är förövrigt ett toppenprogram med alla bra städtips, älskar det väldigt mycket och hoppas på en ny säsong. Dock blev jag riktigt äcklad av gubbens aldrig tvättade handdukar som han använde sig av, jag kan inte använda en handduk mer än en jävla gång (jag är en miljöbov), och den lilla handduken jag använder för att torka ansiktet morgon och kväll gör mig äcklad om jag använt den mer än 2 gånger (en gång på varje sida), så ibland står jag och droppar ovanför handfatet så jag ska slippa torka mig i den såå skitiga handduken. Uuh vad jag hatar äckliga handdukar, när Johan bodde själv med två andra snubbar så hade han en handduk som åh gud i helvete jag vet inte hur jävla äcklig den var, och smartass jag hade såklart glömt att ta med en egen REN OCH FRÄSH handduk, ville fan inte ta i den alls och blev lite häpen över att han bara ägde en handduk.
Imorgon kommer nog Natalie, det ska bli skitkul verkligen, ska gå och inhandla en bib och bärs efter lektionen imorgon bitti, haha har döpt Johans största fisk till Bib, en tjock tjejfisk är det. Appropå bibbar så är min farsa en sjuhelvetes karl på att sänka en bib rötjut på några timmar utan att vakna upp som förlamad zombie, något som är lite fascinerad för när han väl sänkt hela lådan vet han då varken ut eller in.

Kom just på att jag borde läsa lite Itkukblabla, och köpa rulltobak, jag känner mig snål på ciggaretter, vägrar röka de billigare märkerna som smakar dynga.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

haha, fattar inte heller det där med folks äckliga handdukar :x

Anonym sa...

sjukt nog så tycker jag corner och next är galet mycket godare än marlbroro och prins.
john silver är däremot gott, men så satans dyrt, och rulltobaken smakar satan :(