2008-08-13

Roadtrip

Gosch, var på Urkult (var ett tag sedan nu), Camp P/S Gold Roger - Drunken Pirates, ah det var sjukt roligt där, träffade Tom-Eddye som jag inte sett på hur länge som hällst, satt och blev aspackad med honom på morgonkvisten en av dagarna där, Natalie var underbar som alltid och resten av gänget, och Molly som jag tappade bort hela tiden eller så var det jag som tappade bort mig själv. Betalade inte inträde men fick ett band endå, osv osv, helt bäst! Borde dock köpt mer vin och öl för det tog slut runt 4 tiden på morgonen på söndagen, sov kanske 3 timmar under hela festivalen och åt en makrillburk, snacka om piss jag mådde när jag kom hem. Sov svinlänge, blev förbannat sjuk också, sen åkte jag pappa och lillebror till oulu och då jävlar slog förskylningen ut totalt, sov hela resan upp till Avasaaksa, sedan smittade jag ner lillebror och pappa också så alla fick gå till läkaren någon dag senare.- Trevligt trotts ohygglig förskylning, vi åt gratis hotellfrukost varje dag, och pappa & lillebror badade/bastade gratis, haha om hur det gick till är en annan story.

Kom hem och nästa dag for vi ner till Uppsala för mamma skulle på kontroll där nere, friskare nu och kom hem igår därifrån, hittade två jeans för 200kr, en tröja för 99kr och en väska, värsta kapet! Åt också skitgoda middagar där nere med pappa, speciellt på Hambergs fiskrestaurang, damn så gott. Nu känns det som jag lagt på mig 20kg endast för asgoda middagar och hotellfrukost i en vecka. Såg en kändis i Uppsala idag också, men kan absolut inte komma på hans namn, vet att han spelar med i ett avsnitt av Beck, där han är någon datanörd som ska hitta en asiatisk hora, men han är också ex:et till damen i Beckteamet (som jag glömt namnet på, Lena? öh), iaf hon som Gunvald gillar, ett psykfall till ex som ringer och stalkar henne. Fuck att jag inte minns vad han heter, han är med i så många svenska grejjer och serier.

På fredag åker jag tillbaka till Luleå, har inte träffat Johan på hur länge som hällst, saknar honom. Sen börjar jag skolan på måndag, och det ska faktist bli skönt att äntligen ha något att sysselsätta sig med + studielånet haha. Enda som suger balle är att jag inte hinner träffa Natalie, Linn och Malinn, Nick och de en sista gång innan jag åker tillbaka, men jag hoppas Natalie snart kommer upp till mig jeeeej. Han inte häller träffa sepekatten när hon väl var här uppe, då var jag där nere. DICK. Ska väl svulla lite finska delikatesser nu och stöka på med något rofyllande.

Inga kommentarer: