2008-07-29

Ved

Har varit sjukt varmt de senaste dagarna, men idag är första dagen det blåser lite ute och är lite svalare, men solen ligger konstigt på himlen nästan som om det vore i slutet av augusti, får förbannat ont i huvudet av det. Hjälpt pappa med veden så nu ser jag verkligen ut som en krokryggad ragata, fyfan, inte det att dte gör ont i ryggen när man väl håller på med ved, bara att min puckelrygg känns större än normalt, uuh hatar min fula jävla rygg. Har också stirrat mig blind på alla kändisars tjusiga outfits (där kunde jag skrivit kläder men gjorde det inte, B), hittade en kändis som jag inte minns namnet på nu som hade det mest perfekta oranga håret jag någonsin sett, omg älskar rödhåriga fräknebrudar, jag är en men är inte lika snygg. Ja men, kändisarnas kläder gjorde att jag vill ha en ny stil, en snygg tjusig stil som inte är -hej trash-skank-hoe. Jag börjar i höst på min nya stil, vet inte hur den ska vara, men jag ska inräkna snygga kjolar alternativt KANSKE klänning, tycker typ bara pennkjolar är snygga o__O.

Imorgon ska jag packa upp ett gamlat tält och se så alla saker finns, och även göra fler tältpinnar av spik, handla konservmat, dricka och huvudvärkstabletter. Konsvermat och alkohol, det får mig att tänka på en historia min morbror en gång berättade om en liten tanig tjej som skulle supa järnet med några grabbar, den lilla bruden söp alla biffar under bordet av den enkla anledningen att mellan varven smög hon sig in på toaletten och åt sardiner i olja, den feta fiskoljan och fisken gjorde att hon kunde inta mer sprit, sen om historien är sann eller inte, men ska sattsa på sardiner som proviant, även tonfisk och makrill i tomatsås. Torsdag åker jag till docksta, får väl förparta lite där och sen fredag åker jag, Natalie och Nick till Urkult, hoppas Malinn kan hänka på. Lär blir askul, fan vad jag ska hinka vin, så jävla sugen på vin, gott vin och öl, kall öl. Kolla även in filten jag gör åt igor här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh tonfisk och makrill i tomatsås <3 om du är i härnösand nästa vecka MÅSTE du och malinn och jag ha picknick!! för jag ska åka upp och hälsa på och jag saknar er tiotusen gånger per dag. :*

ps. hallå är du knasig ellr, DU är ju snyggaste rödhåriga fräknebruden! knasboll.

masha sa...

http://www1.yoox.com/searchresult.asp/tskay/4FA1ECD0/dept/women/type/1/textsearch/ugly+doll/toll/A/x/0/y/0/ipp/10/gender/D

vad kostar de i vanliga fall?

ronny sa...

masha: Länken bah crap som du skickade o__O hehhe, Johan har skaffat ebay konto, gud vad bäst alltså, där lär det finnas snygga kläder.

masha sa...

fan då. det var en ugly doll.

ja, ebay omg, det är bäst!