2008-07-16

Pigg och glad kexchoklad

Gud var så trött igår typ som en halvdöd kloakråtta, somnade till och med på dagen en liten stund men det hjälpte inte så mycket, kanske var vinet eller att jag klev upp 8 och inte hade sovit ett piss. Sov till 12 idag???? SHIT. Vill ha en ny väska och ett par sandaler, mina ica maxi 99kr ballerina är snart goodbye, tänkte mig ett par rejäla platta med remmar i brunt, vet inte ens om det finns men kan hoppas. Ska köpa en trisslott idag och hålla tummarna för att jag vinner MINST 1000kr haha (optimist javisst). Mina favvojeans har dessutom spruckit i grenen så jag måste lappa, kommer sluta med att de ser ut som mina förra favvojeans från miss sixty med stora mossgröna knälappar och ett ass-sneaky-hole på häcken. Kanske dax att börja använda lite av mina andra 50000 par jeans jag har. Ska fan köpa ett par billiga typ cheap monday jeans i några strl större så det blir baggyslack på dem.
Tror jag ska rota fram någon frukost, torrshamponera mitt äckliga hår, klä på mig, gå och köpa toapapper och sen pyssla med fotoalbummet, för idag är jag pigg och glad kexchoklad.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad har du för torrschampo? är det lee stafford? jag vill köpa ett brunfärgat torrschampo för om jag använder dom vanliga vita ser jag gråhårig och äcklig ut haha :x