2008-07-21

DEAD

Klev upp 05:40, svintrött och hela kroppen gjorde ont av förlite sömn, sen vips var jag på bussen hem och vips var jag hemma, bussresan gick skitfort (tacka fan för det), sov mellan Skellefteå - Umeå och virkade resten av milen, ett helt garnnystan för 9,50:- på rusta. Ska virka en filt åt Igor, får be mamma lära mig något snajsigt med virknålen. Blev ganska förvånad av att det inte var ett enda reetard på hela bussresan som skulle svettas, skrika, snacka i mobilen döhögt om äckliga saker, smaska osv. 13-14 September ska jag och Johan gå på kattutställning i Luleå JEEEEJJJJ, pratat med några på kattforumet som ska ställa ut där, men jag vill mest gå dit för att se bengaler, abessinier, main cone och typ två raser till som jag inte riktigt vet vad dom heter, lär jue bli dödens roligt LOVE CATS. Igor låg just i mitt knä och åt fazer choklad med mig *fet*.

Imorgon ska jag väl köra bil och det är inte det roligaste, vill bara ha körkortet, orka lära sig köra. Tror jag ska rita lite i min bok, borsta tänderna och göra korsord, ganska trött vill ligga ner.

Inga kommentarer: