2008-07-13

BRAINFREEZE

Det regnar ute och luktar helt gudomligt gott, vill bara springa ut i regnet och mot parken full av tallar, där vet jag att doften av regn är starkare. Drabbades av något ohyggligt inatt, kändes som att jag var nära döden och trodde på fullaste allvar att jag hade en hemlig hjärntumör i huvudet, eller fått en hjärnblödning och var påväg att dö. Men jag antar att jag inte har en hjärntumör eftersom jag nu JUST FEEL FINE, fast nog bra att slacka lite. Hatar sjukhus btw mest i hela världen.

Igår tittade jag och familjen T på film, det var mysigt, gillar liksom när det är ett gäng folk som sitter aldeles tyst och bara glor. Håller på att ladda hem Wall-E, hoppas inte det händer något hemskt med den fina roboten det handlar om för då kommer jag defenitivt att börja stortjuta.
Vi (jag och familjen T) ska fortsätta se film en dag och grilla kött, men imorgon ska jag köpa hem ett stort förråd av huvudvärkstabletter, lämna in ett kukpapper på ams och leta efter gamla plåtaskar på kupan. Håller också på med en wattevaah-saker-grejjer-foton-idag blabla blogg, inte riktigt finputsad ennu men det kommer. I den bloggen ska det bara vara bra saker.


-----23:44

Måste göra något åt skatboet på skallen, ska börja med att klippa luggen och sen öööh tänka ut något passligt. Wall.E var förresten jättefin, helt bra! Fick grina lite.

Inga kommentarer: