2008-07-02

Klutt

Haha köpte två öl och en asti igår och vädret var absolut toppen, så knäckte jag första ölen och höll på att dö, min kropp skrek att den ville dö, tidigare innan jag anlände in genom dörren så var jag på max och åt, gick inget vidare fick inte ens i mig halva burgaren och stripsen dansade på brickan istället för i min mage. Kändes ganska värdelöst och mådde verkligen inte bättre, tänkte gå hem från stan men inte ens det lyckades jag med, kändes som om jag skulle kola på gatan, därefter när ölen glittrade i glaset började jag tänka som en knarkare "kan inte bara kasta bort den då är allt bortkastat, lite berusad kan jag väl få bli", svepte ölen, somnade någon minut på ballkongen, klädde av mig alla kläder (nästan) för det var svinvarmt och mådde ennu mer pyton. Hade jag varit på resa i borneos jungel skulle jag lätt tro att jag fått äckliga bakterier och skit som infekterar min kropp och gör den svag som faan.

Gjorde ett åh-ljud för mig själv igår när jag hittade en dösnygg jacka, ja en JACKA på rea, det skulle kostat 199 eller 299kr på rea men hon i kassan knappade in fel så jag fick den för 99kr och då gjorde jag fler åh, hiihhhhhhhh-ljud när jag kom utanför affären, älskar 70-talet och den jackan ser verkligen ut som hello 70´s, som att en kille med tigtha brallor och uppknäppt v-skjorta + porrmustach skulle kunna ha den. Det enda jag inte gillar med 70-talet är hippeinvasionen, band runt platt fult hår och extremt utsvängda jeans även flowerpower peace skiten. Hade velat ha min lägenhet inredd som ett 50-tals cafe ala dinner. Eller som clockwork oranges framtidsversion, fast lite mindre kukar överallt haha. Klutt är ett mysigt ord.

JACKAN, ser sepe ut på bilden men.


Inga kommentarer: