2008-06-30

Asti

Mitt nya jag sket sig, fylleslag torsdag och mest bakis i universum hela jävla fredagen, trodde på riktigt att jag skulle behöva kräkas i hela planet exorcisten style. Det är otroligt vad roligt singstar är efter en aldeles för söt flaska bubbelvin (fan ta dig kärring på systemet som skulle komma fram och tipsa om det) och några öl. I miss u all girls.
Johan fick jobbet och jag trodde inte att han skulle behöva jobba så mycket som han gör, det lämnar mig här ensam sittandes på häcken utan allt, jag har inte en enda käft att hälsa på eller som hälsar på mig. Imorgon ska jag iaf bunkra upp asti och bärs och invänta sol och inviga mitt nya garageband jag ska göra senare ikväll, sen dö i gräset. Finnas skitfina hyllor på Lagerhouse, måste bara köpa dem men jag har 0kr.
Fan har ingeting att göra alls, måste se om jag kan hitta någon film att se.

Bästa låten, såklart med på mitt garageband.


Inga kommentarer: