2008-06-06

Hate u

Hatar studenten, alla överlyckliga, superfulla, vitklädda yngel som varje år ska fylla gatorna, dom är verkligen överallt i sina fula mössor. Hatar nog studenten så hårt just för att jag aldrig fick någon rejäl avslutning för att jag plågade mig igenom tre år av mobbning och inte orkade läsa betygen till topp. Åkte aldrig flak, köpte aldrig en ful jävla skitmössa, hade ingen som festade järnet med mig, ingen som stod med plakat och ingen som kom och kramade mig i vimmlet och öste fula nallar runt min hals. Men jag fick iaf världens finaste klänning som var lite för stor som ingen typ har sett, blommor och middag av mamma (pappa var till sjöss då) och en solros av Johan. För den delen kan man undra varför det kallas examen, tre år i gymnasiet ger ingen examen till något ööh. Fuck it all, kommer föralltid hata studenter, men jag är så glad att jag slipper gå i den där pisskolan.

Haha en liten incident vid busshållsplatsen, en dagisfröken och massor av små barn kom och ställde sig där och väntade när en unge säger: - Kolla på allt klotter, det är säkert storpojkar som gjort det. Då läser dagisfröken på klottret, typ AFA, KUK och diverse annat skit och sneglar på mig och säger - Jag tror det är stortjejjer som gjort det. Haha hade det inte varit så många barn skulle jag nog gett henne en liten knäppe på näsan.
En annan sommarplåga förutom alla studenter och barn överallt är de där idioterna som lämnar in sina cycklar på "rep" när dom är fullt fungerande, -Ah ööh vill bara kolla så allt är bra du vet, pumpa däcken och olja kedjan.
Hur svårt är det att droppa lite olja på kedjan? Eller pumpa ett cyckelhjul? Kolla växlarna? Lika reetarded som dom som inte kan byta vinrutetorkare på bilen eller ens fylla på vatten. Common, när det står någon dåre vid vägkanten och kedjan har hoppat av så säger de typ - Måste lämna in den cyckeln är trasig. SUCK, nästa gång någon jämrar sig över att kedjan hoppat ur sitt läge ska jag säga att jag kan "laga" cyckeln på 2 minuter för 500kr hehhheeeh.

Inga kommentarer: