2008-06-23

My sugarmama

Om jag haft en flickvän skulle hon vara/tycka om:
Hysterisk rolig med bra humor.

Smart, gärna som en uppslagsbok, kunna konstiga ord, historiska skeden, mattematik (just för att jag suger stenhårt i matte) och jag skulle då inte behöva oroa mig för att jag fått för lite växel tillbaka när jag handlar.
Ha samma skostorlek som jag.
Väga mer än mig och vara lång.
Hon ska gärna kunna sticka och virka.
Vara helt inkompetent på verktyg och hur man bygger ihop saker (om så bara en möbel från IKEA) så jag får göra det.
Gärna ha sheva tänder, lite som Steve Buscemi.
Ödmjuk och vara bra på att lyssna.
Vara social och kunna käfta ner någon stolle.
Tycka om att gå i en oändlighet, typ i skogar och på andra viltstråk.
Lite pedantisk (skulle inte så ut med någon som aldrig plockat bort efter sig och aldrig städar).
En rejäl kockerska som kan laga REJÄL god mat, rött och blodigt.
Tycka om att glo serier/film i flera timmar.Stark.
Ge mig fina överraskningar, såsom middagar, bio, picknick, dyrt smink, skor och verktyg, även köksutrusting, specialböcker (alltså, böcker som handlar om en viss sak te.x dinosaurier).
Lukta som Johan för han luktar himmelskt gott alltid, ilu.
Rik, för det är inte jag.
Vilja göra massor av saker, resa pch prova på allt!

Haha det är nog mer en sugarmama jag vill ha och inte en flickvän.

-----
Ja, man kan uppdatera bloggar, jag vill ha den här, inte det enorma bältet då:

Inga kommentarer: