2008-08-20

2 kvistomater

Idag har jag köpt:
Bröd
Smör
Pålägg
Korv
Ost
Tomater
Läsk
Skor på rea 80spänn
Tejp
Bästa blocket evver
2 mappar
2 skitbra pennor (som dom inte haft på typ ett halvår)
5 par trosor
5 par sockar
Busskort (är officielt en del av den här staden nu)
Har beställt alla böcker jag måste ha till skolan
Fruktskål
4 snygga fotoramar från lagerhouse
Bestickkorg
Kexchoklad 4 för 20kr
Mjölk
Nagellack
Nagelfil
Ögonbrynspenna
Bokplast
Och allt kostade typ bara 2tusen, okej undantag för böckerna som kommer kosta ca 1600kr

Har glömt att äta på hela dagen nästan, bara ätit 2 skålar rice crispies, en brownie och en kopp te, och ytterligare en festis. Tror jag måste börja lasta in något innan det blir aldeles för sent. En grej som irriterar mig som jag ska sätta stopp för, är när man handlar tomater, personen i kassan slår ALLTID in de dyraste tomaterna, de frågar häller aldrig vilken sort man har i påsen, så från och med nu ska jag alltid säga vilken sort jag tagit, tomatpengautsugare.

Inga kommentarer: