2008-08-18

CRACKHOE

Jag började skolan idag, haha, just så är mitt intryck av första skoldagen HAHA. Mitt intryck till alla var snarare crackaddict, stolarna var obekväma så det gick bara inte att sitta still i en sekund, kunde dessutom inte ha benen någonstans för alla bord var så låga, dvärgbord. Fick sitta/ligga i stolarna med benen rakt ut på golvet med blöta kängor som successivt torkade och allt skräp rasade ner på golvet från sulorna. Hostan jag dragit på mig låter som en 55årings rökhosta med en långt förgången kol i lungorna, ögonen sved och var tvungen att blinka ihop skithårt med jämna mellanrum, kunde häller inte sluta tugga jänka, och eftersom smaken tar slut så snabbt tog jag nya hela tiden tills tuggumipåsen var slut och jag fick spotta ut den största tuggummibollen ever på ett papper framför mig. Sen att det spöregnat hela dagen gjorde mig inte det minsta snyggare eller bekvämare. Hej knarkare, nu när jag tänkte på knark så mötte jag en cycklist häromdagen vid coop, bak på cyckeln i en sån där sadel? säte? satt ett barn i 4 års åldern, när cycklisten cycklade nedför en trottoarkant gormade barnet därbak DOPE, haha jag själv började flabba på min väg mot affären, DOPE.

I övrigt så suger komvux balle, kurserna är så puckat upplagda, och ser ut att vara så förbannat komplicerade och invecklade. När jag hade naturkunskap A i gymnasiet, då jävlar satt vi bara och skrev dikter, hade rökpauser, skrev 200 ord om naturfenomen sen var kursen klar och ett tjockt G tog plats i mitt betyg. Nu är det kemi och formler, en tjock bok och en förvirrad lärare, hemskt. Jag ska nog svulla en kexchoklad snart, röka och kanske ta ett glas läsk. Provade att köpa havredryck med chokladsmak, den slår inte pucko men var över min förväntan ganska god = ingen mjölk = bra för mig. Så tycker jag CSN bidraget kan komma snart, för jag vill köpa dom fina skorna om dom finns i min strl, hittar ingen bild men dom är fina. Ska uppdatera min sakblogg någongång för jag har gjort grejjer i min klistra klippa bok.

Inga kommentarer: