2009-02-17

Om naturen inte fanns hade jag sluppit läsa biologi

Tillbaka i Luleå, gjorde södern på två dagar. Vet inte om det bara är jag och pappa som är snobb uberklass eller om standaren på hotellen sänkts radikalt. Menar vi hade bokat två nätter på scandic, och ja det brukar vara ganska okej, men fyfan, vi kändes oss som två felplacerade konungar i ett råttbo så vi bytte hotell med ögonaböj då vi såg rummet. Det andra hotellet var då jävlar i namma lite style på, dock var maten överpirsad och inget att skutta för (obs frukosten var fab). Hambergs är en mysig liten restaurang och butik i Uppsala för den som älskar fisk - mmaha jag!
Nu har jag biologifrågor att svara på och sedan studera och memorera tills slutprovet på fredag och det står still, de ynkga frågor jag gjort är knappt en början och jag blir redigt frustrerad över hur förbannat tråkigt biologi kan vara. Inte nog med att jag varit tvunget att göra omfattande rapporter och andra uppgifter till de båda biologikurserna, men att plugga inför prov och inte få veta lite mer specificerat vad det är man ska studera är ju själva fan. Så mitt slutbetyg lär svaja på gränsen till IG och läraren suger balle. Hehhe har två kattungar här i lägenheten nu, har döpt dem till Juna och Jonte - uttalas jÅÅnte, är som en fostermorsa åt dem då ägaren typ är ett stolpskott enligt ryktesvägar, men vad vet jag, kokade hajmal åt dem ala god "kattmat".

Det är så satans kallt ute att jag inte ens kan inviga min nya jacka, och ids inte att köpa garn så jag kan sticka en mössa i stuket RYSS, men köpte en Dymo, lite hoppsan ojdå pep jag för mig själv då jag såg hur avancerade versioner det finns av Dymos, när jag var liten var de dösimpla och man vred på ett hjul för att bokstavera, också en sån jag köpte. Haha ska ha den för att skriva mogna ord som kuk, fitta, tutte och sprit typ. Blev bjuden på ett skitgott rötjut när jag var hos Natalie, ska köpa hem det, fyfan vad gott rödvin asså!!!!! DET RULAR! Får väl posta namnet på det när jag vet, jag går efter förpackningens utseende eftersom jag var alldeles för full för att komma ihåg namnet på det.

Här får ni stollar:

2 kommentarer:

moll sa...

iiiiiiiiiiiih kattzungar!! visa, ta kort, zogm, katt med svans mjau! :*

ronny sa...

JAG SKA PROMIZE! De måste bara vara still en fucking sekund