2009-02-26

blablabla

Åh vad jag älskar sånnahär hudvårdprodukter som är som vatten, asså ansiktsvatten, rengöring, hejdå alla porer, gör huden matt slät och fin, djuprengörade, återfuktande, osvosv. Så länge de är i vätskeform älskar jag dem! De kan också vara lite trögflytande och inte riktigt genomskinliga, still love them! Glor på hudotekets webbshop och skrapade just en trosslott i hopp om att vinna 1000kr att spendera, eeeh NITLOTT.
Fattar inte hur man kan kugga på ett powerpointprov, men det gjorde jag, skitförbannad! Hade jag vetat att dataproven skulle vara teoretiska (ta upp svammelfrågor och annat skit som ingen lägger på minnet) hade jag läst engelska b istället, hatar dataproven ingen logik alls. Så blev jag lite skraj när jag lästa metros förstasida om flygplanskrash utanför Amsterdam, annars brukar jag nog inte beröras så mycket mer av krasher då de ofta sker så långt bort, klart det är hesmkt och tragiskt men jag grubblar inte speciellt mycket över det då jag inte känner någon som ständigt flyger till Thailand, USA osv. Men Amsterdam, pappa mönstrar ofta av eller på där i trakterna och får flyga dit eller därifrån. SÅN JÄVLA TUR att pappa åker till sjöss idag och mönstrar ombord i Danmark. Måste hänt något med flygledningarna och planen + piloter och annat befäl då det ständigt krashar plan över hela världen, fan skitläskigt.

Idag:
Ska ha garderobsrensing efter middagen, ska sortera -spara -kasta -använder -sälja/skänka bort.
Allt som ska säljas måste fotas, och skrivas upp med priser på en lista (åh suck ansträngade).
Och eftersom att jag idag har fått insipration om att sy om gamla kläder till bättre och snyggare kläder ska jag granska plagg och tänka HMMM vad kan det här bli? = en till hög -syomhögen.
Laga mat
Smaka de nya chipsen jag köpte.
Titta The Shield, den serien känns så 90-talet fast den kom ut 2002.

Inga kommentarer: