2009-02-21

barbis

Jag ska verkligen boka tid hos frisören i veckan PÅ RIKTIGT, mitt hår börjar bli skatigt och skabbigt. Har någon typ av frisörfobi då det alltid ALLTID blivit fel då jag varit hos någon frisör, dom bah ooh bra om vi klipper här - NEJ - KLIPP..... -fuuuuccckkk, hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu vill jag att de ska klippa håret aningens kortare baktill och längre fram, spikrakt inge jävla uppklippt skit, ska vara ungefär den längd jag har nu bara lite kortare och bort med slitna fula toppar. Sen ska jag ha håret spikrakt med volym, får se om det lyckas så ingen idiot bah ojdå klippte av allt. Ah och sen fixa luggen såklart, men börjar bli less på lugg men orkar inte spara ut den och vara ugly. Funderar på hårfärger, vill ha det orange. Så irriterande då man googlar och klickar in sig på hemsidor som har musik, svinhög musik i bakgrunden så man får en hjärtattack, hatar sånt. Uhm tror jag ska googla och se om jag hittar någon bild på frillan jag vill ha, kan jag ju bara slänga fram den till barberan heheh.

----- UPDT
Nää hittade ingen bild på frisyren. Haha så jävla roligt, satt och rökte och glodde ut genom fönstret då jag såg att i en lägenhet mitt emot var det röjj, typ tre kortklippta grabbar som dansade häcken av sig, asgarv åt dom!

Inga kommentarer: