2009-02-05

Borde städa

Jag var såhääär nära att ligga kvar i sängen imorse då klockan ringde klockan 8, men jag slet mig upp och fick syn på yrvädret utanför, blev lite förbaskad men kastade i mig en kopp te för att inte förfrysa. Väl förberedd inför provet och efter sega 45 minuters vaknade piggnade jag defenitivt till av 13- minusgrader och en vind som var -50. DÅ ÄR INTE LÄRAREN PÅ PLATS! Hon är borta hela dagen asså? Blev arg, stampade tillbaka mot stan, tog bussen hem igen och ångrade att jag verkligen inte låg kvar i sängen fortfarande. Dagar då vädret motar sig allt och alla och man väl tagit sig dit man ska då tycker jag fan lärarna ska det också, orka att inte informera elever om att de ska chilla någon annanstans, suck.......,,,,,,,
Ah whatevver haha såg typ en higschoolmovie igår- Sex Drive, trodde den skulle suga pung men vid några tillfällen asgarvade jag faktiskt, hehe slår ju inte superbad och McLovin men. Undra vad jag ska se på ikväll, tänkte nämligen ha en godiskväll som innebär att jag ska ta mig ut i pissväder än en gång men då tar jag bussen till affären (LAM). Började just tänka på godis, vad är gott? Gillar Kitkat, winergumskörsbär och soda pops. Kanske ska köpa chips? Men finns ju inga goda, äsch kan inte komma på något bra godis, får väl stå och glo i envighet på affären innan jag bestämmer mig som vanligt, och det är inte för att det finns 10000 sorter att välja på utan för att det inte finns något utbud alls, hehe mentos.

1 kommentar:

esther linnea sa...

om du har ett ica maxi någorlunda nära ska du ta dig in på deras chipsavdelning och leta en påse som det står BUGLES på. nacho cheese-smaken. GÖTT 8)