2009-02-23

Ah såhär kul kan man ha en måndag

Håller på att pyssla ihop ett brev som jag ska skicka iväg till en vän, och så äter jag fazer marianne, har en hel kaka. Kan fortfarande inte riktigt släppa det där med att det nu finns folk som kallar fazer för fäjjser haha roande. Ska bli medlem på blip.se bara för att kunna spela jepardy, är så jävla kul, men när det kommer kategorier om floder, sjöar, berg och Danmark är jag fucking lost. Vemfan bryr sig om Danmark? Är väl i princip ledig hela veckan förutom torsdag *går och hämtar vin NU*, nu la jag ner chokladätandet, känner hur jag får finnar i ansiktet och choccokagge. Internet är en konspiration mot munspel, finns noll sånger med noter till att få tag på, man bara måste låna eller köpa en notboksjävel. Tänkte ju filma med mobilen när jag spelar en truddelutt jag lärt mig, men min mobilkamera är gay, går absolut inte att få den att recorda längre än 16 sekunder. Kan väl ta webcammen men hej PIXELFEJS.

Inga kommentarer: