2009-02-27

idioter

MINA HÄNDER, FYFAAAAAAN! De är så torra att hunden spruckigt upp och blöder, kan knappt tvätta händerna, är som att vattnet slipar som grovt sandpapper på knogarna och min handkräm funkar verkligen inte. Skulle gå till apoteket för att köpa någon superhandkräm men de stänger väl snart, kanske om en timme? orkar inte. Får väl röjja ihop lite här innan jag kan börja tråka ihjäl mig den här fredagen. CirkusNisse är försvunnen också, vi gick på samma högstadium och sen flyttade han iväg för att gå cirkusskola, sen flyttade han till Belgien och nu är han spårlöst försvunnen sen i söndags i Frankrike. Malinn berättade och skickade en länk till en facebookgrupp där han är efterlyst. Så jävla konstigt, jag pratade med han i söndags på webben och nu har ingen hört av honom. Jag hoppas verkligen att inget hemskt har hänt honom.

För några år sedan då jag kanske var 11 år kom ett telefonsamtal hem till oss från kapten på den båt pappa jobbade på, kapten sa att pappa hade varit borta i ett helt dygn och att de inte hört av honom eller kunnat kontakta honom. Pappa och några andra ombord hade gått i land någonstans (minns inte riktigt vars det var, om det var på någon plats i Holland kanske) för att ta några öl. De andra kom tillbaka till båten för att de skulle segla vidare nästan dag men inte pappa. Han var försvunnen i tre dygn och båten låg kvar i hamn. Polis kontaktades och vi där hemma tänkte att nää nu är pappa död. Men han kom tillbaka, någon hade drogat ner honom på puben de besökte och drogerna gjorde så att han var helt däckad i tre dagar, han vakande upp på någon plats och hittade sen tillbaka till hamnen. Asså hur fan kan folk göra något sådant? Pappa vet ju fortfarande inte vad som hänt med honom. Finns så jävla dumma människor där ute som inte bryr sig om någon annan än de själva. Usch hoppas de hör av från Nisse snart.

-----UPDT
Orkar inte fixa middag så jag smällde två kitkat, en chunky och en orginal, gött. Gick just och plockade fram vinet ur kylen så att det inte ska vara som en isbit *integott* och kompå vad jag drömde inatt, haha drömde att fasran var superalkis och hängde med en annan superalkis som sålde horor, och jag drack svinmycket vin och var också alkis, SLUT. Jag försöker sälja lite skräp så jag ska kunna köpa en parfym jag (ja i samma veva som jag luktade på den äckliga ysl-parfymen) hann med att sniffa på innan jag spydde av den andra. Behöver primern också och nytt transparent puder då mitt är OUT, och det är ju typiskt då de torra flagnorna på näsan nästan är helt borta.
Såg slumdog millionare, var ju bra. Nu ska jag snart se en gammal rulle jag faktist aldrig sett -Five Easy Pieces och dricka vin hehhe fattig och kan inte gå ut och göra något så får roa mig i soffan på häcken istället. Blir fan sne på Tina Fey, hon är ju bra och första sesongen av 30 rock var rolig, andra sådär och tredje nu då SUGER fan har hänt med bruden? liksom all humor är död, händer inget och allt är skittråkigt, och hennes showteam syns nästan aldrig i S3, hatar 30 rock men ser det ändå. Tänkte ladda ner någon serie som heter något med lie och skulle börja på tv4 i torsdags eller närfan det var, men finns inga som delar det!!!!! ORKA SE PÅ TV NÄÄÄÄ. Måste dusha.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

helosans gröna tub med fotsalva är the shit! mycket billigare än dyra apoteketkrämer också. fast den är ju jättefet så den är bäst att ha på när man går och lägger sig. och ha en lättare handkräm på dagarna. :*

ronny sa...

Jag rotade som fan blad alla mina salvor och dylikt och hittade just åt en tub helosan och en annan i grön tub, det gjorde susen och jag blöder inte mer :D
I know borde köpa en handkräm som man kan smöra på dagarna, lite jobbigt att ha typ margarin på dem ^^