2008-10-03

HALSTRAD

Varje gång jag köper en trisslott tänker jag att nu fan vinner jag fett! och börjar drömma om pengarna, hur jag reagerar när jag skrapar fram 5 mille i morgonsoffan på tv 4, att jag faktiskt skulle säga vad jag skulle göra av pengarna när dom frågar (för alla svennar där säger typ ööh jag vet inte, renovera MIN FETA VILLA I STHLM *rik skankbitch*). Vann 50kr på triss häromdagen, var just och hämtade ut 25kr och en ny triss, vann jag? NÄ så jävla typsikt, när ska jag bli rik då?

Blev så irriterad förra veckan eller när det var då jag såg postkodmiljonären och en kärring fick frågan "Vad gör man när man halstrar fisk" på nivån 2000kr eller nått. Idiotkärringen funderad och brände två livlinjor, hur kan en kvinna 40+ vara så förbannat blåst? Vet hon inte att ett halster är en grej man lägger fisken på när man grillar? Hon svarade att det var då man panerar fisk? Vafan när man panerar fisk heter det PANERA FISK, så hon loosade och åkte ut. Dumfan! Likadant när det var en gubbe som inte visste vad skelettet på en båt heter, hade han aldrig hört utrycket spantad för traden eller? SPANT KANSKE? Jag är väl inte speciellt mycket smartare eller allmänbildad men eeeh stupied foks. När jag blir stor ska jag bli geografiskt geni och kunna rabbla städer, länder och deras valutor utantill. Som igår då jag lärde mig Marockos huvudstad och valuta.

Måste dusha för håret är i en ända fet dread, imorgon Ikea och idag skoluppgifter.

Inga kommentarer: