2008-10-13

Förbannade html, bilder post &//))="(&&&!&

En sida ur "En kärleksförklaring".
Jag har försökt förstå hur man postar bilder i bloggen som inte är små och fjuttiga som mina är, att dom är är i orginalstorlek fett över hela bloggsidan men jag förstår absolut inte, hatar html och orkar inte längre, någon måste förklara det för mig. Känner mig sunkig som fan, har inte fått ett piss gjort idag och på fredag har jag samhällsprov, måste börja plugga imorgon. Har inte varit ute på hela dagen, måste dusha och plocka upp röran jag dragit fram, men är så lat idag. Vad gör man när man råkar stöta på en person vars blogg man följer? kan inte direkt vråla ut att jag känner igen människan och att jag dagligen läser bloggen, tror man får låta det glida iväg. Undrar hur många som läser min blogg men inte kommenterar och som möjligen sett mig någonstans? PLZ skriv en kommentar då. Emelie skrev om hur någon gjort henne en pussklocka/bjällra
, sånna saker är bra kärleksgåvor och klår lätt blommor och annan dynga.

Inga kommentarer: