2008-10-17

SAW 6 PJ PRODUCTION

Klarade nog samhällsprovet idag, gud har verkligen glömt bort hur man pluggar inför ett prov, känns som det var 10 år sedan jag höll på med sådant. Samhällsläraren är typ stroke skadad (tragiskt om han nu skulle vara det) men han har något fel, konstig, underlig, läskig, och dålig lärare allt i en surdeg, gillar honom inte! Sen att det bara var jag som gjorde prov ensam i ett klassrum med honom gjorde inte saken bättre.
Mitt ansikte är fördjävligt, torra fläckar lite här och var som flagnar, beror antagligen på kylan som dragit över norr, det känns nasty. Håret är en katastrof måste klippas går inte att göra något med det alls. Cecilia Frode har en sån fin orange page, såg det idag i Efter Tio på tv4, hon är skitsnygg. Ska försöka leta rätt på någon BRA SKRÄCKFILM, tycker det borde spy ut massor av dem nu lagomt till halloween, haha men för alla som tänkt se The Midnight Meat Train kan jag bespara er den tiden = filmen var kass, dålig, sämst. Sattsar fortfarande på att göra Saw 6 i soprummet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

satsa på koreansk psykosfilm, a tale of two sisters.
skev men bra film

ronny sa...

emelie: Jag har faktist sett den och är ganska så less på krälande brudar i vita pyjamasdräkter. REC är att rekomednera om du inte sett den, ok lite sepe men har några riktigta skrik i soffan scener. ,P