2008-10-12

En kärleksförklaring

Kärleksgåvor är så jävla slisk, en chokladask kan jag köpa själv på ICA och rosor för 150kr vissnar efter 2 dygn (när man har dödens fingrar och inte gröna), och alla saker med hjärtan på hatar jag. Så nu idag hade Johan och jag bestämt oss för att "fira" fyra år tillsammans (vi har aldrig firat något sådant förut, förutom en gång då vi bakade en tårta). Så jag tänkte att jag skulle ge honom en present, så jag gav honom den här, dock var någr saker man skulle fylla i helt värdelösa men annars var boken bra, Johan uppsakttade den iaf. Hade jag varit ute i god tid skulle jag gjort ett personligt fotoalbum åt honom men ääh är aldrig ute i god tid endåså. MEN i år är jag det med mammas julklappar som är personliga och homemade, när allting är klart kommer det bilder.

Undrar om jag ska gå iväg och köpa hallonglassen från BJ, blev sugen men den är säkerligen söt som satan och äcklig. Kanske sattsar på en fryst kladdkaka och grädde, har bakat egen pizza idag så jag orkar fan inte baka och diska mer. PUSS JOHAN

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, den har jag funderat på att köpa till samuel bara för att vi suger så jävla hårt på att komma ihåg + prata om sånt.

hahah, vore du inte upptagen så skulle jag bara kravla framför dina fossingar och bara "bli ihop med miiig, snääälla" ;D

dessutom håller jag med dig till 100%, choklad och blommor SUCKS.
så sjukt värdelöst med såna onödiga prylar.

bästa grejen samuel gjort när det gäller "kärleksförklaringar" är att han köpte en pytteliten klocka med en bjällra i, sen fäste han en lapp i ett snöre på den, "plinga så pussas vi"

annars köper han knivar och bygger slangbellor åt mig, så han är bra på att ge en sånt man vill ha ^^

ronny sa...

Haha det hade nog fungerat så länge alla hjärtan varit ur bilden.
MEN ÅH VAD FINT, slangbellor och knivar, men bjällran/klockan helt jävla finast, det är sånna saker som är bäst! Jag gav Johan egna kuponger jag gjort en gång där jag hade gett honom "fri speltid" när han spelade WoW hela nätterna, då kunde han använde dem när han ville spela, sen var det såklart andra mer roligare kuponger där jag var inkluderad.

Men du borde köpa boken, den var bra fast det var typ 3 saker man skulle fylla i som var alldeles för lika varandra, klart mycket bättre än blommor och ett fult kort. PUSS EMELIE