2009-07-15

vill slita av mig naglarna för att de är så äckliga

Kanske var så haha, hängde med sleezy göteborgare, somnade vid ett bord och skulle skynda mig hem i paranoian att jag däckar på gatan igårnatt, kom hem till Natalie och somnade på studs i soffan, sen vaknar man upp halv åtta av alla byggubbar som renoverar i lägenheten/hela satans huset. I hela rushen glömde jag bort att säga till Malinn att jag stack iväg, men hade jag stannat i 2 minuter till hade jag bara somnat under baren. Way to go girl. Kom just på att jag glömde bibben hos Natalie också, sug. Sen är det så fancy att de har hemkörning på nya sushistället i "stan", asgod sushi verkligen, kommer nöta ut deras hemkörningbil järnet när jag flyttat ner.

men nu är jag rund som en boll för att jag ätit en grillad finsk korv, i härnta blir jag gluten/laktos/vegetarian, undra vad jag ska leva på egentligten???? tjarå

3 kommentarer:

TESSY sa...

var kan man köpa finsk korv?? :D

ronny sa...

TESSY: Asså i sthlm får du helt klart tag på finsk kööörv, de ska ju ha en "finsk butik" där med diverse godsaker som tupla osv. Här får man fan dra över till gränsen eller tjacka hem med någon polare som semestrar i Finland.
Ska du köpa grillkorv är det cabanoss original som är the shit!!!

TESSY sa...

jahaa! jag hittade nån finsk korv på willys igår men det var sån där tjock, ville ha vanlig smal korv. men tack för svaret i alla fall!