2009-07-12

borde bli min egen husläkare - cutta, sticka, suga, laga, ändra, medecinera

Vet inte har säkert nämnt det tidigare, men en gång för längesedan i en säng i Luleå då jag sov bet jag mig i läppen, fick som ett litet bitsår där då, sen blev det ett minilitet blåmärke och det går aldrig bort, det lilla lilla blåmärket som ser ut som om att jag skulle gå omkring med ett korn svarpeppar på läppen har varit där i flera månader nu. Är fett irriterande så jag funderar på att ta en blodprovsnål och köra in den i läppen för att se om det möjligen skulle kunna vara någon blodansamling som behöver ett stick för att kunna försvinna, alternativ nr 2 är hudläkare då jag ändå ska ta bort et födelsemärke. Mindre snack mer verkstad säger jag, måste ta tag i det där.

Man kanske ska gifta sig med den fula jäveln som spelar Harry Potter bara för att bli rik. Imorgon blir det sushi, vajn och en hundvalp *kattmänniska*

2 kommentarer:

masha sa...

asså en på mitt jobb har en sådan prick men den är större, och hon har haft den i över 20 år!!! :CCC

ronny sa...

masha: menfyfan måste ju gå att få bort det, även om min är liten så är det skitfult!!!