2009-07-17

ska skjuta nästa hare jag ser så jag har frysen full med mat lagomt till hösten

Imorgon ska mamma köpa garn!!!111 då ska hon börja med mitt wannabe 4500krs halsband, hon håller också på med ett par supergulliga minitofflor i orangebudget garn, ska visa när de blir klara. Även imorgon ska jag köpa sushi och äta istället för mammas middag hehe sushi mmmm, smakade typ nigiri med advokado på guud så gott!!! Men asså i höst, jag kommer dö, kan fan inte bara leva på stekta grönsaker, ris, potatis, knäckebröd, sushi och ricekrispies. Jag gillar mat men man ska också vara sugen på rätt maträtt vid rätt tillfälle annars smakar det inte, sen ska det tillagas, inhandlas och hela den proceduren. Jag unnar mig knäckebröd ofta som fan fasten det är packade med vetemjöl. Glad över att polaren bor 50 sekunder från mig MVH / Snyltarn

Senast jag bodde själv åt jag enbart godis, fil, öl och jucie, haha det var så illa att jag vid två tillfällen höll på att svimma av på gatan och en annan gång fick jag lägga mig raklång på en parkbänk för att få blod upp till hjärnan från benen för att orka ta mig hem, väl hemma svimmade jag av på sängen med all packning inlindad på kroppen och smutsiga kängor på huvudkudden *pippi*.

Inga kommentarer: