2009-07-01

alla barnen gillar kläder utom annicka hon gillar bräder

När jag flyttar till min lägenhet kommer det vara........ ingen mat bara saker, kläder och kokböcker. Ser fan inte fram emot at behöva sanera efter Nick och Natalie som bott där.

Är väl sjuk i hövve men jag är fet ful och äcklig i alla kläder som är tighta, alla andra som ser bra ut i klänningar och annat stramt kan gärna självdö nu. Kan knappt bärga mig till vi drar till Göteborg, kan ni äckliga norrlandsloosers vara kvar här och hinka t-röd medans jag suger bib och åker karusell. Johan berättade ett dåligt skämt om mygg "I norrland är myggen så stora att det är skönt då de suger".

Tror lillebror just vaknade och bah men vafan är bengeten vaken suck, går och dushar och lirar sims istället. Vad ska jag göra fram tills klockan 12 då? Kolla tv och mejka

Inga kommentarer: