2009-07-17

tror jag går och äter upp singoallakakorna, eller kanske bakar en blåbärspaj- suggah

Vad är det med alla medelålders män som ska ha capribyxor/shorts i färgen kaki och lite minimoss grönt. Sen att det finns dragkedjor på varje ben så man kan göra dem till riktiga shorts och 700 olika flärpar och gummiband man kan dra i för att göra byxorna mer fula gör inte det bättre. Brallorna matchas till fula slipinskor, jag är redigt glad att min farsa inte ser ut som ett av alla de fånen bah *flabb* varje gång vi ser dom. Menar ALLA gubbs har verkligen den stilen hela sommaren ;C kräx.

Sen helt okej att folk inte piffar i sommarhettan för att de antagligen är nöjda mer hur de ser ut och är, men man kan piffa och dölja en aning för andra om man nu vet med sig att man ska sitta bland folk och kanske kaaanske möjligen stinker dömycket svett och fiskrens. För när jag köpte mjukglass stod det en svettis framför mig som stank asmycket, kände nästan avsmak från att köpa glassen.

*ska köpa yslparfymen snart*

Inga kommentarer: