2009-07-01

För alla som vill dricka bensin och supa bort skor kan träffa mig i götet, vi kan ju gå och kolla på hamnen hööhöhö *kulturell*

Har fortfarande inte somnat, så jävla shevt så jag går all in nu istället och ska vara vaken tills det blir morgon och alla vaknar, sen ska jag och morsan in till skitkramfors, där kan jag iaf köpa lite välbehövda saker, typ hårspray, hårfärg, ögonbrynsfärg, fiskedrag, nått mer.

Jag och Johan bestämde under natten att det blir Göteborg som sommarvisit, för jag blev allvarligt jävligt less på att varje sommar göra samma sak = dra på festival, supa bort skallen och mobil, frysa ihjäl och vara äcklig i flera dygn, iofs är det ganska roligt det med men inte när det blir varenda sommar. Omväxling förnöjjer. Sen har jag och my booyyfrieeeend typ aldrig gjort något, vi har väl mest bara legat på bryggor och fiskat varenda sommar + mer då.

När det är hett som fan orkar man typ inte äta så jag åt: 2, burkar coca cola, 600 liter vatten, ett stort glas mjölk, två koppar kaffe, korv och mos, två bitar rulltårta, bananrulltårta eller vad det heter, och en veggi panpizza. Är fan döhungrig nu. Acne har ju värsta webbrean på skor, finns ett par där men vågar som inte kolla om de finns i min storlek eller ej, kommer bara bli *sur* om de inte finns *suuuur*. Finns det bra butiker i Göteborg?

Inga kommentarer: