2009-01-28

skurvad i en burk

Mina nya blixt är såååå bra! Aldrig mer blanka äckliga skitöverexponerade skitjävlabilder NO NEVER MORE = kommer fota mer, men nu är jag sjuk så *död*, om man skakar en plåtburk halvfull med skruvar så har ni ljudet av min hosta.
Sa till Johan idag att nästa gång jag åker hem ska jag be pappa lära mig använda motorsågen, Johans ögon blev stora som klot. Den som inte tror att jag orkar en motorsåg tror så fel och kan dränka sig i sjön, spänner jag min spagettiarm finns det fan en bula där, ah jag är stark. Blir lite orolig över att tänka på om kedjan nyper fast mellan en stock och hela motorsågen gör ett hopp och sliter upp lite stövel och kött uuuh, gillar inte det där med roterande sågklingor men då är motorsåg den mest lindriga varianten, även fast det inte är en klinga som roterar.

Alltid i filmer är det någon som säger - mmmm i have been to Europe, soo amazing! stör mig så på det Europa är stort och det är stor skillnad på Grekland och Norge, kan dom aldrig klämma ur sig vars i europa de varit? JAG HAR VARIT I ASIEN SÅÅÅ FINT DÄR ööööh. Hatar tradera, är luspank nu och det suger men de tar sånna värdelösa avgifter på allting, menar sk aman verkligen behöva betala för att sälja egna skitgrejor?
NÄSTA INKÖP:
En minilaptop
Ett litet bord

1 kommentar:

esther linnea sa...

HÄHÄ JAG HAR VARE PÅ JORDKLOTE O D VA SÅÅÅÅ FINT ASSO DU MÅSTE ÅKA DIT!!!