2009-01-31

fiskgegga

Provade att googla massa folk som jag vet för och efternamn på, google hittade varenda kotte på facebook *FEJJAN* och jag tänkte att vafan och blev medlem, nu ångrar jag mig och ska nog deleta mig själv när jag orkar, kom fram till att sidan är värsta jävla stalkerskiten, lägger någon upp en ful bild på mig och taggar den med mitt namn så kan alla helt plötsligt bara gå in på min sida och se den fula bilden osvosvosv HATAR verkligen facebook sämre finns inte. Alla är helt efter som har face. För någon dag sedan köpte jag färsk hel rödspätta på coop forum, mmmm jävligt glad jag blev då de hade tagit in fisk för typ första gången i fiskdisken. Konstiga är att hade jag typ rensat ett eeh typ rådjur på inälvor hade jag nog spytt lite, men att dra ut magen och gegga från en fisk så bryr jag mig inte, blev sugen på sushi nu. Borde äta det imorgon. Haha btw så ska jag göra egna fula gif bilder av bildserier jag tar (ni vet när man fotar 100 bilder så det blir som en rörlig bild när man bläddrar igenom dem, bah har värsta programmet för det hehe). Blir också förbannad när jag kollar priserna på vad Apple tar för alla sina saker, typ den supertunna skitsnygga mcbooken SÅ JÄVLA DYR, alla äckliga ipods DYRA, allt annat från apple DYRT, ska köpa en minilaptop endera från Acer eller IMS ellervafan den hette, kanske LG står i valet och kvalet och ja färgen spelar en roll, gillar vita grejjer och en vit minilaptop hade matchat mitt vita DS och mina vita blomkrukor haha. Lär ju slöa ett bra tag innan jag ens orkar läsa vad man ska göra på den sista biologi uppgiften.

Inga kommentarer: